Wsparcie telefoniczne
Jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu
Wsparcie email
Jesteśmy dostepni 7 dni w tygodniu
OFERTA
Social media
Aby Twoja firma w internecie przynosiła Ci nowych klientów, a co za tym idzie zwiększenie dochodów, trzeba zadbać o dobry marketing, który będzie dostosowany do specyfiki branży. W obecnych czasach mamy dostęp do tak wielu kanałów komunikacji, że wybór tego odpowiedniego może być niemałym dylematem.
Jeżeli nie wiesz, który kanał komunikacji będzie najlepszy dla Twojego biznesu, to skontaktuj się z nami! Z przyjemnością doradzimy Ci najlepsze rozwiązania i podpowiemy dalsze kroki działania. Czekamy na Twój telefon!
Korzyści
Facebook, Instagram, YouTube, a może LinkedIn? Wybierz odpowiedni kanał komunikacji!
Social Media Marketing to działania marketingowe, które obejmują popularne serwisy społecznościowe. Przez dłuższy czas dotyczyły one głównie Facebooka i Instagrama, natomiast obecnie bardzo popularny stał się również LinkedIn, TikTok czy YouTube.
To, na jaki kanał się zdecydujesz, jest uzależnione od specyfiki Twojej branży. Nie masz pomysłu, jakie social media przyniosą Cię realne zyski? Skontaktuj się z nami! Przygotujemy dla Ciebie odpowiednią strategię, która pozwoli Ci zwiększyć wśród użytkowników świadomość marki, a także pozyskać nowych klientów.
Zajmujemy się zarówno prowadzeniem kont w media społecznościowych, jak i kampaniami płatnymi.
Zdjęcia
Zdjęcia, grafiki i infografiki to świetna forma komunikacji z Twoim odbiorcami. Warto wykorzystać je na Instagramie, LinkedInie i Facebooku
Video
Forma Video jest najczęściej wykorzystywana na YouTube i TikToku, ale również w innych social mediach. Nagrania są świetną alternatywą dla zdjęć i grafik, gdyż umożliwiają pokazanie produktu/usługi w nietypowy sposób
Treści
Content marketing to bardzo istotny sposób komunikacji z odbiorcami, dlatego warto zadbać o jego jakość na wszystkich portalach społecznościowych
Jakie wyróżniamy kanały komunikacji?
Czym charakteryzują się poszczególne kanały komunikacji?
Działania marketingowe na Facebooku to nie tylko prowadzenia profilu firmy, gdzie na bieżąco publikujemy zdjęcia i posty, dzięki czemu budujemy społeczność, lecz także reklamy sponsorowane tzw. Facebook Ads. Warto rozwijać się zarówno w jednym, jak i w drugim kierunku, gdyż każdy z nich przynosi inne korzyści. Prowadzenie profilu firmowego pozwala Ci zwiększyć zaangażowanie klientów i podtrzymywać z nimi interakcje. Mogą na bieżąco dowiadywać się o nowych promocjach i ofertach. Facebook Ads natomiast to świetny sposób na pozyskanie nowych klientów, którzy mają okazję trafić na stronę Twojej firmy dzięki reklamie. Jest kilka form reklamy Facebook Ads m.in. wideo, obraz, materiał błyskawiczny, kolekcja i karuzela.
W przypadku tego medium społecznościowego plan marketingowy wygląda całkiem podobnie, jak w przypadku Facebooka. Tutaj również masz możliwość prowadzenia profilu, wrzucania zdjęć i nagrywania instastories (filmiki i zdjęcia, które znikają po 24h) oraz reklamy płatnej. Coraz większa liczba użytkowników zaczyna korzystać z Instagrama, który w ciągu ostatnich lat stał się dużo bardziej popularny niż Facebooku, dlatego warto wziąć go pod uwagę planując strategię pozyskiwania klientów.
YouTube to serwis internetowy, który działa już od ponad 15 lat! Na tym portalu możesz całkowicie za darmo dodawać filmiki, które następnie mogą być oglądane przez Twoich klientów. Mogą to być filmy ofertowe lub produktowe, które będą przedstawiały Twój asortyment oraz inne walory, które masz do zaoferowania klientom.
LinkedIn to platforma biznesowa, która pomoże Ci w nawiązaniu nowych relacji biznesowych oraz do dotarcia do nowych klientów. Przeprowadzone badania wykazały, że około 80% użytkowników sprawdza firmę w internecie, zanim zdecyduje się skorzystać z jej oferty, a konto firmowe na tej platformie z pewnością będzie wyglądało wiarygodnie. Co ciekawe również na LinkedInie możesz się reklamować, jednak cel tego typu działań jest nieco inny. Chodzi przede wszystkim o zwiększanie świadomości marki, wzbudzenie zainteresowania wśród użytkowników, a także poszukiwania kandydatów na stanowiska pracy, które oferujesz.
TikTok to aplikacja internetowa, która została stworzona z myślą o urządzeniach mobilnych we wrześniu 2016 roku. Początkowo służyła do nagrywania krótkich filmików na własny użytek, jednak zyskując na popularności, stała się kolejnym kanałem, który może być wykorzystywany do działań marketingowych.
Coraz więcej firm zaczyna nagrywać krótkie materiały wideo, które promują ich produkty i usługi. Jeżeli również chcesz dołączyć do tego medium społecznościowego, ale nie wiesz, jak się za to zabrać, to koniecznie skontaktuj się z naszą firmą!