Wsparcie telefoniczne
Jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu
Wsparcie email
Jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu
Oferta
Pozycjonowanie SEO
SEO – Search Engine Optimization. To pojęcie, z którym z pewnością spotkał się każdy przedsiębiorca, który jest właścicielem strony internetowej i zależy mu na pozyskiwaniu nowych klientów. O tym, że SEO jest bardzo ważne, chyba nie musimy nikogo przekonywać, gdyż bardzo wielu użytkowników kieruje się wynikami organicznymi, gdy szuka konkretnych usług i produktów. W tym artykule wyjaśniamy, na czym polega SEO oraz jaki ma wpływ na popularność Twojej strony internetowej.
Najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie, z której korzysta największa liczba użytkowników, jest Google. Mechanizm działania jest prosty: użytkownik wpisuje w okno wyszukiwarki frazę, a Google dopasowuje strony internetowe, które są z nią powiązane. Pozycjonowane wyniki znajdują się w wynikach organicznych tzn. zaraz pod reklamami Google Ads, które są oznaczone jako „reklama”. Im wyższą pozycję zajmujemy w wynikach organicznych, tym większa szansa, że uda nam się pozyskać nowego klienta, który będzie zainteresowany naszą ofertą. Mimo Google Ads, które są promowane przez Google, nadal bardzo duża część użytkowników kieruje się wyłącznie wynikami organicznymi, dlatego tak ważne jest, aby SEO stało się jednym z naszych kanałów marketingowych.
korzyści
Dlaczego SEO jest ważne i warto robić je dobrze?
Tak, jak wspominaliśmy wcześniej, wielu użytkowników korzysta tylko z wyników organicznych, omijając reklamy sponsorowane. Właśnie dlatego inwestycja w SEO jest bardzo opłacalna, gdyż w skuteczny sposób pomaga nam pozyskać nowych klientów.
Pozycjonowanie witryny jest procesem skomplikowanym, który wymaga odpowiedniej wiedzy, umiejętności i narzędzi (chociażby do analizy danych), dlatego warto powierzyć to zadanie specjalistom! CYJA od lat zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych.
AUDYT I OCENA WITRYNY
Ocenimy stan Twojej witryny i wskażemy niezbędne korekty jakie należy wprowadzić by popawić pozycje w wynikach wyszukiwania.
DOBÓR SŁÓW KLUCZOWYCH
Analizując popularność słów kluczowych oraz działania konkuracji dobierzemy takie frazy, które będą gwarancją ruchu na Twojej stonie.
RAPORTOWANIE
Na bieżąco monitorujemy i raportujemy wyniki naszej pracy i aktualne pozycje Twojej strony www co przedstawiamy w raportach.
Jak pozycjonować stronę?
Poznaj najważniejsze działania!
Jest to proces, w którym należy przyjrzeć się stronie pod kątem technicznym, wyłapać błędy i przystosować stronę w taki sposób, aby była przyjazna zarówno dla algorytmów, jak i użytkowników. Optymalizacja strony internetowej to m.in.: analiza szybkości i ładowania witryny, zadbanie o responsywność (prawidłowy wygląd strony na urządzeniach mobilnych), analiza struktury strony i samego kodu, aktualizacja nagłówków, opisu strony i tytułów w kodzie HTML.
To kolejny ważny czynnik, który obowiązkowo należy wziąć pod uwagę. Wszystkie treści, które znajdują się na naszej stronie, powinny być odpowiednio zoptymalizowane tj. uzbrojone w słowa kluczowe, na które chcemy się pozycjonować. Należy pamiętać również, aby każdy tekst był odpowiednio zbudowany (m.in. H1, H2, H3 itd.).
Linkbuilding może dotyczy zarówno linkowania zewnętrznego, jak i wewnętrznego. Jest to działanie, które polega na pozyskiwaniu wartościowych linków, które będą prowadzić na naszą stronę. W przypadku linkowania wewnętrznego proces polega (jak sama nazwa wskazuje) na linkowaniu treści wewnętrznie na stronie. Wartościowe linki, które uda nam się pozyskać, mają wpływ na zwiększenie widoczności naszej witryny, która staje się dla algorytmów bardziej wiarygodna.