Google My Business

Wsparcie telefoniczne

Jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu

Wsparcie email

Jesteśmy dostęppni 7 dni w tygodniu

Oferta

Google My Business

Wizytówka Google Moja Firma jest niezwykle ważnym aspektem, o którym powinien pomyśleć każdy przedsiębiorca. Jest to miejsce, w którym użytkownicy mogą w szybki i łatwy sposób znaleźć najważniejsze informację o naszej firmie: oferowane usługi, godziny otwarcia punktu, adres, dane kontaktowe i wiele więcej! 

Wszystkie działania i ruchy marketingowe, które podejmujemy, mają jeden cel: przynieść korzyść naszej firmie, np. sprzedaż, budowanie świadomości marki czy pozyskanie nowych klientów. Wizytówka Google również nie jest działaniem przypadkowym, gdyż pozwala na skuteczne zwiększenie konkurencyjności naszej firmy w wyszukiwarce. Jest to szczególnie ważne w przypadku zapytań lokalnych. Na czym one polegają? Użytkownicy wyszukują frazy, które są związane z okolicą, w której znajduje się nasza firma. Przykładowo: mieszkaniec Warszawy, który chce skorzystać z usługi endokrynologa, w wyszukiwarkę Google wpisze: „endokrynolog Warszawa”. Wizytówka Google Moja Firma pozwala na to, aby mieszkańcy konkretnego miasta mogli trafić na Twoją firmę, a co za tym idzie, skorzystać z usług. Jeśli chcesz mądrze zarządzać lokalnym SEO, to wizytówka Google Moja Firma jest niezbędna! 

Korzyści

Wizytówka Google Moja Firma: co jeszcze warto wiedzieć?

Wizytówki Google Moja Firma znajdują się tuż nad wynikami organicznymi w wyszukiwarce. Narzędzie pomoże Ci nie tylko znaleźć się na pierwszej stronie po wpisaniu frazy, lecz także wspomoże pozycjonowanie witryny. Oprócz danych kontaktowych, adresu oraz godzin otwarcia potencjalni klienci będą mogli zapoznać się również z mapą Google, która ułatwi im znalezienie Twojej firmy lub lokalu.

W wizytówce Google możesz umieścić również zdjęcia, np. budynku, gotowych realizacji lub produktów, które oferujesz. Co więcej, dzięki wizytówce Google w łatwy sposób możesz również komunikować się ze swoimi klientami oraz podtrzymywać z nimi interakcję. 

Opinie

Wizytówka Google to również miejsce, w którym Twoi klienci mogą wystawić Ci opinię. Do każdej z nich możesz się odnieść. Jest to najlepszy sposób, aby budować zaufanie marki i zachęcać nowych użytkowników do skorzystania z Twoich usług.

Statystyki

 Google Moja Firma pozwala także na dostęp do danych, które ukazują, jak Twoi klienci dotarli na Twoją stronę. Wszystkie statystyki są cenne, gdyż pozwalają na skuteczne zmiany w strategii marketingowej. Założenie wizytówki GMF wymaga weryfikacji. 

Pozycjonowanie

 Narzędzie pomoże Ci nie tylko znaleźć się na pierwszej stronie po wpisaniu frazy, lecz także wspomoże pozycjonowanie witryny. Oprócz danych kontaktowych, adresu i godzin otwarcia klienci będą mogli znaleźć Twoją firmę lub lokal. 

Aktualizacja wizytówki Google Moja Firma

Dlaczego warto aktualizować wizytówkę Google Moja Firma?

Wizytówka Google Moja Firma jest świetnym sposobem, aby dotrzeć do jeszcze większego grona klientów! Nie tylko pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję, ale wpłynie również na pozycjonowanie lokalne. Każdy przedsiębiorca, który chce być wiarygodny w oczach potencjalnych klientów oraz podtrzymywać z nimi dobre interakcje, powinien posiadać wizytówkę.

Regularne aktualizowanie wizytówki Google, np. poprzez dodawanie nowych usług lub zdjęć, ma pozytywny wpływ nie tylko ze względu na algorytmy Google, które odbierają Twoją firmę jako bardziej wiarygodną, lecz także na budowanie zaufania wśród użytkowników. Aktualizacja zdjęć i treści, a także nowe opinie, które dodają klienci, dodaje Twojej firmie wiarygodności. 

Dodając nowe produkty lub usługi do swojej oferty, pamiętaj, aby zaktualizować je również w swojej wizytówce. Kolejnym ważnym czynnikiem jest regularne dodawania nowych zdjęć. Jeżeli zmieniasz ekspozycję w sklepie lub zrealizowałeś kolejne zlecenie, to warto umieścić fotografię w wizytówce, aby zachęcić użytkowników do skorzystania z Twoich usług. 

Kiedy jeszcze warto zrobić aktualizację danych w wizytówce Google Moja Firma? Gdy przenosisz lokalizację swojej firmy. Warto to zrobić nawet wtedy, gdy zmieniasz piętro, na którym masz swoją siedzibę. Pomoże to Twoim klientom w dokładnym zlokalizowaniu miejsca, w którym się znajdujesz. Musisz też pamiętać, że w sytuacji, gdy Twoja firma ma różne siedziby (np. filię w miastach) to konieczne jest, aby każda miała osobną wizytówkę. W innym razie możesz wprowadzić w błąd potencjalnych klientów. Pamiętaj, aby nie doprowadzić do sytuacji, że informacje w Twojej wizytówce są niepoprawne. Możesz stracić wiarygodność w oczach klientów. 

Wizytówka Google to również miejsce, w którym Twoi klienci mogą wystawić Ci opinię. Do każdej z nich możesz się odnieść. Jest to najlepszy sposób, aby budować zaufanie marki i zachęcać nowych użytkowników do skorzystania z Twoich usług.