Google Ads

Wsparcie telefoniczne

Jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu

Wsparcie email

Jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu

Oferta

Google Ads

Reklamy Google Ads, które kiedyś nazywały się Google Adwords, to rozbudowany system reklamowy, który został stworzony przez firmę Google. Jest to narzędzie zaawansowane, które umożliwia docieranie do nowych klientów na wiele różnych sposobów. Google Ads możesz dostosować do swojej branży i potrzeb np. poprzez miejsce i formę publikacji, jak również jej zasięg (np. lokalnie: Poznań i okolice lub cała Polska). 

Największą zaletą Google Ads, która odróżnia ten kanał marketingowy np. od SEO, jest szybkość publikacji reklamy. Po stworzeniu kampanii należy poczekać na weryfikację Google (około 15 minut), a nasze reklamy zaczną się wyświetlać od razu. Możemy zdecydować się na kilka rodzajów kategorii reklam w zależności do specyfiki branży. Inna forma jest zalecana firmom usługowym (konwersją może być np. wypełnienie formularza kontaktowego lub kliknięcie w zakładkę „kontakt”), a inna sklepom internetowym (konwersją jest sprzedaż). 

Korzyści

Czy warto inwestować w reklamy Google Ads?

Oczywiście, że tak! Jest to świetna forma reklamy, która pomaga pozyskać nowych klientów w jak najszybszym czasie. Działa znacznie szybciej niż SEO (o którym i tak nie możemy zapominać, gdyż wielu użytkowników korzysta tylko z wyników organicznych), gdyż reklamy po utworzeniu kampanii są praktycznie od razu gotowe do wyświetlenia. 

Pozyskanie klientów przy jak najmniejszym CPC

Pozyskamy dla Ciebie nowych klientów przy jak najmniejszym CPC (koszt za jedno kliknięcie), CPA (koszt konwersji), CPV (koszt obejrzenia wideo) oraz CPM (koszt wyświetlenia).

Elastyczne zarządzanie kampanią

Dużą zaletą Google Ads, znacząco odróżniającą je od SEO, jest fakt, że po uruchomieniu kampanii momentalnie zaczynasz wyświetlać się w topowych miejscach w wyszukiwarce. Google Ads to najszybszy sposób na pozyskanie klientów.

Wsparcie i doradztwo

Nie jest to łatwe zadania i wymaga doświadczenia, dlatego warto postawić na pomoc specjalistów, którzy przygotują dla Ciebie najlepszą kampanię! W CYJA Google Ads zajmujemy się od lat, dlatego z przyjemnością stworzymy kampanię dla Twojego biznesu. 

Ważne elemnty w kampanii Goolge Ads

Jak poprawnie ustawić kampanię Google Ads ?

Zasięg reklamy Google Ads pozwala nam na oszacowanie liczby użytkowników w konkretnych lokalizacjach, do których dotarła nasza reklama. Jest to kluczowe zwłaszcza w przypadku mniejszych firm, które działają lokalnie i chcą pozyskać klientów z najbliższych okolic. Prawidłowo ustawiony zasięg pozwala nam również na późniejszą optymalizację obszaru, do którego były kierowane nasze reklamy i zwiększenie ich skuteczności.

Słowa kluczowe, czyli tzw. keywords, są ustalane na podstawie analizy danej strony czy sklepu internetowego, narzędziom analitycznym, a także dzięki wskazówkom ze strony klienta. Ich późniejsza optymalizacja pozwala nam wytypować te, które przynoszą firmie największe korzyści, a następnie zmodernizować budżet w taki sposób, aby jak najmniejszym kosztem pozyskiwać klientów. 

 

Grupy docelowe pozwalają nam dokładnie określić, do jakich użytkowników będą kierowane nasze reklamy. Dotyczy to zarówno wieku, jak i płci, ale również innych czynników.

Dzięki optymalizacji przygotowanej kampanii w oparciu o zgromadzone dane jesteśmy w stanie skutecznie pokierować reklamy, aby trafiały do użytkowników zainteresowanych usługą firmy i generowały konwersję. 

 

Innym kluczowym aspektem jest również czas wyświetlania reklam. Przykładowo: jeżeli Twoja reklama ma zachęcić klientów do bezpośredniego kontaktu z biurem obsługi/specjalistą, a infolinia jest otwarta od poniedziałku do soboty (7:00-19:00), to harmonogram wyświetlania reklamy powinien być dostosowany do tych godzin. Jeżeli prowadzisz sklep i chcesz być widoczny wtedy, gdy są aktywni użytkownicy, to na podstawie zebranych danych jesteśmy w stanie oszacować, które godziny wyświetlania będą dla Ciebie najkorzystniejsze.

 

Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep internetowy, czy firmę usługową, cel biznesowy zawsze jest ten sam: konwersja. W przypadku sklepów jest to oczywiście zakup konkretnego produktu, natomiast w przypadku firm może to być bezpośredni kontakt z biurem, a także pozyskanie leadu np. poprzez wypełnienie formularzu kontaktowego. Pomożemy Ci w zwiększaniu konwersji i zminimalizowaniu kosztów kampanii Google Ads. Skontaktuj się z nami jeszcze dziś!