Czy warto na bieżąco aktualizować wizytówkę Google Moja Firma?
Aktualizacja wizytówki Google Moja Firma
Wizytówka Google Moja Firma jest świetnym sposobem, aby dotrzeć do jeszcze większego grona klientów! Nie tylko pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję, ale wpłynie również na pozycjonowanie lokalne. Każdy przedsiębiorca, który chce być wiarygodny w oczach potencjalnych klientów oraz podtrzymywać z nimi dobre interakcje, powinien posiadać wizytówkę. O tym, czym jest wizytówka i dlaczego jest tak ważna pisaliśmy w innym artykule, a w tym skupimy się na jej aktualizacji. Zainteresowany? Życzymy miłej lektury!
Dlaczego warto aktualizować wizytówkę Google Moja Firma?
Przede wszystkim dlatego, że regularna aktualizacja wizytówki ma wpływ na jej pozycję w wyszukiwaniach lokalnych. Im więcej informacji uda nam się umieścić, tym większa szansa, że zostanie wyświetlona przez większą liczbę klientów. Warto wiedzieć, że nie wszystkie zmiany, które będziemy wprowadzać w Google Moja Firma, są automatyczne. Na niektóre z nich (głównie te, które polegają na usunięciu wcześniej wprowadzonych informacji) trzeba będzie poczekać nawet kilkadziesiąt dni, gdyż muszą przejść weryfikację. Musimy również wspomnieć, że niektórych informacji, które pochodzą z innych źródeł, niż te wprowadzone przez nas, nie możemy w żadnym stopniu aktualizować i usuwać.
Regularne aktualizowanie wizytówki Google, np. poprzez dodawanie nowych usług lub zdjęć, ma pozytywny wpływ nie tylko ze względu na algorytmy Google, które odbierają Twoją firmę jako bardziej wiarygodną, lecz także na budowanie zaufania wśród użytkowników. Aktualizacja zdjęć i treści, a także nowe opinie, które dodają klienci, dodaje Twojej firmie wiarygodności.
O czym warto pamiętać aktualizując wizytówkę Google?
O kategoryzacji! Warto dokładnie określić usługi, które oferujesz lub przedstawić asortyment. Pomoże to użytkownikom stwierdzić, co konkretnie masz im do zaoferowania. Dodając nowe produkty lub usługi do swojej oferty, pamiętaj, aby zaktualizować je również w swojej wizytówce. Kolejnym ważnym czynnikiem jest regularne dodawania nowych zdjęć. Jeżeli zmieniasz ekspozycję w sklepie lub zrealizowałeś kolejne zlecenie, to warto umieścić fotografię w wizytówce, aby zachęcić użytkowników do skorzystania z Twoich usług.
Kiedy jeszcze warto zrobić aktualizację danych w wizytówce Google Moja Firma? Gdy przenosisz lokalizację swojej firmy. Warto to zrobić nawet wtedy, gdy zmieniasz piętro, na którym masz swoją siedzibę. Pomoże to Twoim klientom w dokładnym zlokalizowaniu miejsca, w którym się znajdujesz. Musisz też pamiętać, że w sytuacji, gdy Twoja firma ma różne siedziby (np. filię w miastach) to konieczne jest, aby każda miała osobną wizytówkę. W innym razie możesz wprowadzić w błąd potencjalnych klientów. Pamiętaj, aby nie doprowadzić do sytuacji, że informacje w Twojej wizytówce są niepoprawne. Możesz stracić wiarygodność w oczach klientów.
Jeżeli potrzebujesz pomocy przy aktualizacji wizytówki Google Moja Firma, to koniecznie odezwij się do nas! Podpowiemy Ci najlepsze rozwiązania!